Veelgestelde vragen
Ik heb een vraag over een product
Bij vragen over een product, kun je contact opnemen met onze klantenservice via het contactformulier op deze pagina.
Kan ik mijn bestelling (nog) annuleren?
Ja dat kan. Gratis annuleren is mogelijk tot het moment dat je bestelling is overgedragen aan onze vervoerder.
Om je annulering door te geven neem je per e-mail contact op met info@bdml.nl.
Welke betaalmethodes bieden jullie aan?
BDML biedt betaling via iDeal aan. Met iDEAL kunt je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank. Als je internetbankieren gebruikt kun je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden.
Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Tenzij anders aangegeven, worden bestellingen normaliter binnen 1-2 werkdagen na bestelling verzonden. Nadat wij jouw bestelling hebben verwerkt ontvang je van ons een Track&Trace link zodat je je bestelling kunt volgen.
Worden er bezorgkosten in rekening gebracht?
Bij bestellingen boven de €50 rekenen wij geen bezorgkosten.
Welke bezorgopties bieden jullie aan?
Op dit moment bieden wij verzending via PostNL aan.
Mag ik mijn bestelling retourneren?
Je kunt gratis annuleren tot het moment dat je bestelling is overgedragen aan onze vervoerder.
Binnen 14 dagen na levering mag je ook je bestelling retourneren. Je ontvangt dan het betaalde bedrag en de bezorgkosten zo snel mogelijk retour.
Heb je een product gekocht dat via PostNL geleverd kan worden, dan betaal je zelf de retourkosten (afhankelijk van formaat en gewicht van het pakket).
Na goede ontvangst van het product wordt het betaalde bedrag voor het product en de bezorgkosten zo snel mogelijk terug gestort.
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Indien je een bestelling wilt retourneren, neem dan contact op via deze pagina. Vergeet hierbij niet het ordernummer te vermelden. Van ons krijg je vervolgens de instructies om het pakket terug te sturen.
Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?
Nadat we jouw retour hebben ontvangen zullen we het bedrag zo snel mogelijk, maar uiterlijk na 14 dagen, terugstorten op jouw rekeningnummer.
Wij gebruiken dezelfde betaalmethode en rekeningnummer die jij gebruik hebt tijdens het bestellen. Het is niet mogelijk om hier een andere betaalmethode of rekeningnummer voor te gebruiken.
Heb ik garantie op mijn bestelling?
De garantietermijn staat nader omschreven op de productpagina.
In het geval van de Garmin activiteitentrackers is de garantie bijvoorbeeld 1 jaar na aankoop. Mochten er gebreken geconstateerd worden, dient er direct contact opgenomen te worden met Garmin.